Close

Search.

Icon

Real-time op de hoogte van nieuwtjes en activiteiten.

The issue.

Camping Geversduin wil campinggasten op moderne wijze informeren over wat er op en rond de camping gebeurt. Denk aan de weersvoorspellingen, animatieprogramma, openingstijden restaurant, fietsverhuur, evenementen in de omgeving, etc. 

The solution.

Optimale interactie met campinggasten via Digital Signage schermen op drukbezochte plekken op de camping, zoals receptie, restaurant en toiletgebouwen. Op gebruiksvriendelijke manier kunnen medewerkers de content op de schermen zelf actueel houden.

 

 

What was our challenge?

De Location Marketing op camping Geversduin uitbreiden, door Digital Signage op diverse locaties verspreid over de camping te implementeren en daarmee de overige digitale kanalen op de camping die Cobra Systems al beheert (WiFi-voorzieningen incl. gebruiksvriendelijke portal) aan te vullen. Digital Signage kan handmatig geplaatste informatiebulletins en vragen aan de receptie (gedeeltelijk) vervangen.

 

“Wij communiceren op een professionele manier met onze gasten, daar past Digital Signage helemaal bij. De uitstraling is mooi en onze medewerkers zijn enthousiast over de wijze waarop de content up-to-date gehouden kan worden.

Cobra Systems heeft een goede voorbereiding, ruimte voor brainstormen en heeft op locatie goed meegedacht om de absolute gastbeleving te krijgen!”

Loes Plagman, Hoofd Receptie, camping Geversduin

What did we do?

Op een aantal locaties zijn netwerk- en elektrakabels doorgetrokken in verband met elektra- en datavoorzieningen. Vervolgens heeft Cobra Systems haar samenwerkingspartner begeleid bij de installatiewerkzaamheden van de Digital Signage schermen en kastjes en de afmontage en configuratie verzorgt. Ook hebben we de mediaplayers gemonteerd en aangesloten. Tot slot heeft Cobra Systems het beheer ingeregeld.

What are the results?

Door het toevoegen van een extra digitaal kanaal, Digital Signage, aan de bestaande digitale kanalen op camping Geversduin:

Ondersteunen we de customer journey nog beter door de campinggasten in brede zin te informeren, blij te maken en te beïnvloeden.

Met als einddoel een ‘happy customer experience’ waardoor de marketingdoelstellingen van camping Geversduin meetbaar behaald kunnen worden.