Close

Search.

Cobra Interaction Platform.

Meten, voorspellen én beïnvloeden van de customer journey. De marketingtool die waardevolle rapportages genereert waarmee je KPI’s meetbaar kunt behalen!

De klantreis in beeld

Uitgangspunt is het definiëren en daarna optimaliseren van de klantreis en de KPI’s die daarbij horen, voor organisaties met veel (online en/of offline) bezoekers. Klantgerelateerde data wordt verzameld uit verschillende digitale bronnen, zowel online als in-store. Denk aan Google Analytics, WiFi en slimme apparatuur (IoT). Via onze API kunnen we gestructureerde data uit meerdere bronnen leveren.

Real-time inzicht en actie

Met het Interaction Platform ontwikkelen en bouwen we een marketing dashboard (cockpit) en visualisaties van de digitale klantreis om de KPI’s real-time te tonen en hier vervolgens op te kunnen sturen en concrete acties aan te kunnen verbinden. Er is een snelle koppeling met alle relevante digitale bronnen mogelijk, inclusief automatische rapportages en alerts. Business development door real-time bijsturen!



Houdt de focus op de belangrijke dingen en zoom van daaruit in. Geen eindeloze tabellen met cijfers, maar een duidelijke flow die leidt tot meer klantwaarde.

Being green starts here… Het Cobra Interaction Platform ondersteunt bij het verduurzamen van gebieden en locaties. Positieve gedragsbeïnvloeding wordt gestimuleerd door de real-time acties en ‘actionable data’.

Waarom het Cobra Interaction Platform?

  • Van ruwe data naar begrijpelijke data
  • Op de hoogte blijven met notificaties en alerts
  • Niet alleen een dashboard, maar real-time acties
  • Positieve gedragsbeïnvloeding door interactiemogelijkheid

 

 

Meer weten over Cobra Systems?

Kijk op onze dienstenpagina of neem contact op!